YSL Fusion Ink Foundation | Review & personal thoughts

Atunci cand vanam cate un produs cosmetic de ingrijire sau de machiaj, noi pretindem sa faca minuni sau cel putin sa imbunatateasca vizibil situatia. Pretentiile noastre ( si ale mele) sunt cu atat mai mari cand vine vorba despre fondul de ten!

DSC_1624

DSC_1633

DSC_1641

Asa ca astazi m-am hotarat sa va fac un review cat se poate de detaliat si obiectiv pentru ultima lansare de la Yves Saint Laurent! Se numeste Le Teint Encre de Peau  sau Fusion Ink Foundation si face parte din noua generatie de fonduri de ten. Oare de ce…. noua generatie? Pentru ca ne-am saturat de fondurile de ten care dau efect de masca, care incarca vizibil pielea si pe care ajungem sa nu le putem suporta pe fata la putin timp dupa aplicare! O spun (adica scriu, alb pe negru), cu mana pe inima (si cu cealalta pe tastatura) ca ultima lansare de la YSL nu se simte pe piele! Egaleaza perfect senzatia no-make up! 😀 Comfortul la purtare este garantat pentru intreaga zi datorita tehnologiei hibrid, care ofera o textura ultrafluida, fina, extrem de usor de lucrat pe piele.

Am primit un tester pentru acest fond de ten in Sephora si am fost super impresionata de la prima aplicare. Testasem deja alte fonduri de ten cu o textura asemanatoare, super fluide si lejere, insa nici unul nu m-a multumit datorita gradului mic de acoperire.

Fusion Ink de la YSL are un grad de acoperire mediu si poate fii aplicat in mai multe straturi pentru a ajunge full cover, fara sa incarce absolut deloc pielea. Am aplicat doar fondul de ten, pe pielea curata si hidratata in prealabil. Am evitat folosirea unui primer, a pudrei si a corectorului, tocmai pentru ca sa vedeti cat mai realistic posibil efectul lui. Finish-ul lui este unul soft matte, perfect pentru cele care va doriti un ten mat, dar cu aspect natural. In momentul aplicarii nu am simtit nevoia de a pudra pentru ca se usuca mat si chiar nu da senzatia ca ar fii nevoie de pudra. Cateva ore mai tarziu, am observat un usor luciu in zona T. In locul anticearcanului m-am ajutat de un buretel gen beauty blender, cu care am blenduit bine sub zona ochilor un al doilea strat de fond de ten. Sincer, imi place foarte mult efectul lui si nu ma asteptam sa reuseasca sa acopere atat de bine roseata din jurul nasului, usoarele cearcane si semne de acnee. Efectul de piele uniformata si mata, dar luminoasa in acelasi timp era ceea ce cautam de mult. Desi are un SPF 18 nu am observat sa reflecte in pozele cu flash.

L-am aplicat pe intreaga fata cu o pensula duo-fibre, prin miscari circulare dinspre centru spre colturile externe; textura lui il face foarte usor de lucrat pe piele. Nu marcheaza liniile fine, de expresie sau semnele de deshidratare ale pielii. Cu toate acestea este un fond de ten indicat tenului normal, mixt si eventual gras. Nu stiu cum ar putea arata pe un ten uscat, dar cu siguranta pe mine personal nu marcheaza liniile fine din jurul ochilor, unde pielea este mai uscata.

Ambalajul lui este cat de poate de sugestiv: un recipient de sticla semi-mata cu un capac auriu. Aplicatorul- penita permite scoaterea produsului pe dosul mainii sau direct pe fata. E un produs care are nevoie de o buna doza de agitare a sticlutei, intrucat formula e una siliconica in apa. Are 25 ml, spre deosebire de majoritatea fondurilor de ten care au 30 ml. Cu toate acestea, nu cred ca voi reusi sa ii termin in cele 12 luni indicate preferabil de la deschiderea produsului, pentru ca datorita formulei se consuma chiar foarte putin la fiecare aplicare. Costa aproximativ 40 euro si dupa parerea mea isi merita fiecare banut.

Oare chiar nu are nici un minus? Il testez de aproximativ o luna de zile si daca chiar ar trebui sa ii gasesc un minus, ar fii pentru faptul ca are putin parfum (foarte subtil) si alcool in el…. Nu am avut nici o reactie alergica, desi tenul meu este sensibil. De asemenea mi-as fi dorit sa aiba in gama lor de culori un Beige 30 si mi se pare extrem de ciudat faptul ca au trecut de la Beige 20 direct la Beige rose 30, neanvand o nuanta de mijloc. Momentan folosesc Beige 20 cu un ton neutru, care se potriveste perfect nuantei mele naturale.

Va incurajez sa cereti un tester din acest produs ca sa va convingeti si sa-mi spuneti si impresiile voatre!  Va las cu cateva poze, incepand cu felul in care arata imediat aplicat si cateva poze facute cu flash-ul, spre seara, dupa aproximativ 9 ore de purtare, fara primer, fara corector.

EN

When we hunt a cosmetic or make up product, we claim to perform miracles or at least visibly improve the situation. Our claims (and mine) are even higher when it comes to foundation!

So today I decided to do a review as possible detailed and objective on the latest release from Yves Saint Laurent! It’s called Le Teint Encre of Peau or Fusion Ink  Foundation and is part of the new generation of foundations. Why …. New Generation? Because we are tired of foundations that give that horrible mask effect, feeling cakey and looking like a tone of clay, shortly after application! I say (I mean, I’m writing, white on black), honestly, that the latest release from YSL equals a no-make perfect sense up! : D Wearing comfort is guaranteed for the whole day thanks to hybrid technology, which offers a ultrafluida texture, soft, extremely easy to work on the skin.

I got a tester for this foundation in Sephora and I was super impressed with the first application. I’ve already tested other ones with a similar texture, super fluid and loose, but none satisfied me due to their low coverage.

Fusion Ink from YSL has a medium coverage and can be applied in several layers to get full cover without load skin at all. I applied only the foundation on cleaned and hydrated skin, avoiding the use of a primer, powder and corrector, to see its effect just as realistic as possible. It has a soft matte finish , perfect for those wanting a mattified complexion, but natural looking. At the time of application I did not felt the need to powder as it dries matte and gives the feeling that wouldn’t be neccessary to  powder. A few hours later, I noticed a slight sheen in the T zone. In place of concealer I used a kind of beauty blender sponge with which I’ve blended well under eye area a second layer of foundation. Honestly, I really like his effect and did not expect to succeed to cover so well the slight redness around the nose and dark circles. Uniforms and mattifies the complexion, keeping it light and fresh at the same time. I couldn’t ask for more! Although it has a SPF 18 it doesn’t reflect so bad in the flash pics.

I applied  it to the entire face with a duo fiber brush, using a circular motion from center to outer corner; its texture makes it very easy to work on the skin. It doesn’t marks fine expression lines or signs of dehydration of the skin. However, it is a foundation indicated for normal to combination and possibly oily skin. I do not know how could look or feel on a dry skin, but definitely, on me personally, it does not score fine lines around the eyes, where the skin is drier.

The packaging is a suggestive one: a semi-matte glass bottle with a gold top lid . The applicator- pen allows to place the product on the back of your hand or directly on the face. It’s a product that needs a good dose of agitation of the bottle, as the formula is silicone in water. You get 25 ml, unlike most of the foundations which have 30 ml. However, I think I won’t get to finish it in the 12 months since opening, preferably indicated for consuming the product. Due to its liquid consistency, small amounts are consumed in each application. It costs about 40 euros and in my opinion is worth every penny.

Less good points? I’m testing it about a month now and if I really should find a minus would be for having little perfume (very subtle) and alcohol in it …. I had no allergic reaction, although my skin is sensitive. I would also have liked to find in their range of colors a Beige 30 and seems very strange that they went directly from the Beige 20  to Beige Rose 30, without releasing a middle shade too. I’m using now Beige 20, which fits my natural shade.

I encourage you to ask a tester of this product to be convinced and let me know the impressions! I leave you with some pictures, from the way it looks immediately applied to some pictures taken with flash in the evening, after about 9 hours of wearing it, without primer, without concealer.

Imediat dupa aplicare / It looks like this immediately after applying

DSC_2298

9 ore mai tarziu / 9 hours later

DSC_2211

DSC_2245

DSC_2198

DSC_2200

DSC_2225

DSC_2256

6 Comments on “YSL Fusion Ink Foundation | Review & personal thoughts

  1. Looks pretty awesome,I think we are all looking for the perfect foundation and looks like this is the one ! Thank you for sharing !!!Big kissesss!!

    Like

  2. Sustin si recomand din tot sufletul acest fond de ten, mai ales fetelor care au probleme cu tenul ( usor gras, usor acneeic, zone rosii..etc). Din pacate, nu ma numar printre persoanele cu un ten impecabil si din acesta cauza am fost nevoita sa experimentez o gama larga de fonduri de ten. Am incercat diferite texturi, diferite marci, diferite preturi, am tinut cont si de continut…s.a.m.d. In trecut, la recomandarea dermatologului, am folosit Fond de ten spuma Toleriane Teint Mattifying Mousse- La Roche Posay, apoi Teint Idole Ultra 24h LANCOME, dupa am schimbat cu REVLON Color Stay si mi-au facut mai mult rau decat bine, ten incarcat si pustule Am citit intr-o revista despre beneficile acestui produs YSL- Fusion Ink Foundation si am decis sa il testez din proprie initiativa. Am deja 2 saptamani de când il folosesc si sunt multumita, are o textura lejera, usor catifelata, nu incarca tenul si spre suprinderea mea nu imi irita tenul ( cel mai important!). Sigur o sa-l folosesc mult timp pentru ca imi gasesc greu ceva potrivit tenului meu. Super review Maria! Tine-o tot asa!
    Te pup si te imbratisez cu drag 🙂

    Like

Leave a Reply

