Pasteluri de primavara…

Senza titolo #4
S-a spalat intr-un final si zapada de la noi, lasand loc unui cer albastru cu nori de vata de zahar. “E o lume in care e simplu sa zbori…in avioane de hartie! E o fabrica de vise acolo in inima ta, nu te da batut si o sa poti decola!” Piesa Andrei mi se pare atat de colorata…Imi dau seama ca a trecut chiar foarte mult timp de cand nu am ascultat muzica romaneasca, dar ca spiritul nostru a ramas acelasi…. “sunt roman, deci tre” sa trag tare…” :D))))
Am inceput primavara intr-un mood mai optimist decat de obicei si cred ca asta se reflecta si in cromatica acestei tinute! Nu stiu daca schimbarea anotimpului e de vina, dar m-am reindragostit de jeansi in toate formele lor posibile. Am ales sa port o pereche in croi boyfriend, deschisi la culoare, cu doua piese foarte simple: o camasa de matase roz Β si un blazer intr-un singure nasture din jersey verde menta! Verde menta si roz deja mi-au facut pofta de macarons, marshmallows si alte dulcegarii! :)))) Am lasat la o parte “normalitatea” si m-am hotarat sa incalt o pereche de pantofi foarte dragi mie! Culorile din ei imi inspira viata si dinamism! Am luat cu mine un plic nude si niste ochelari rotuzi celluloide! Si binenteles o pereche de incaltari mai comode pe bancheta din spate… :))))
Acestea fiind spuse, sa-mi scuzati “simtul fashion” sau daca am exagerat sau mai stiu eu ce alte reguli am incalcat…Suntem fara reguli de mult timp! Si asta n-am zis-o eu! Va urez si voua, dragelor, o primavara colorata, plina de optimism si zile senine! ❀ Pupici pufosi!
DSC_2121
DSC_2126
DSC_2149DSC_2141
DSC_2130
DSC_2144
DSC_2129
DSC_2128
DSC_2119
DSC_2151
Silk shirt & jersey blazer: Zara
Sunnies: Stradivarius
Boyfriend jeans: Dolce& Gabbana
Heels: Christian Louboutin So Kate
Earrings: Christian Dior
No name clutch

23 Comments on “Pasteluri de primavara…

  1. Blugii sunt piesa de rezistenta a intregii tinute!
    Felicitari!
    New interesting post on Talis Romania – Beatrice Dress

    Like

    • Draga Anonim, nu m-am numit niciodata fashion blogger, intrucat pasiunea mea e legata mai mult de cosmetica si beauty! E doar modul meu personal de a ma imbraca si nu tin neaparat sa iti placa tie! Nu stiu daca croiul de jeans “boyfriend” iti spune tie Ceva…. oricum te invit sa nu mai accesezi aceasta pagina atata timp cat continutul nu satisface nivelul tau! Multumesc!

      Like

  2. Wawww cat de bine iti vine cΔƒmΔƒΘ™uΘ›a roz😍!!! Întreaga Θ›inuta e super, pantofii imi plac la nebunieπŸ˜‰. Iti doresc o primΔƒvara frumoasa si colorata. Pupici pufoΘ™i😘.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

