Throw back on 25th December, morning: Santa said I deserve new shoes! :D

O privire in urma, in dimineata de 25 Decembrie: Mosul a zis ca merit pantofi noi! πŸ˜€ yeeyyy!!

Inainte de toate, simt ca trebuie sa mentionez ca aceasta postare nu are nimic in comun cu A APAREA. Am facut extrem de putine poze de sarbatori si asta pentru ca nu suntem noi tocmai familia Khoshbin, care se pozeaza la orice moment! :))))) Am stat si am reflectat daca e ok o asemenea postare in care sa dezvalui deschiderea cadourilor pe blog…concluzia e una singura: postarile sunt din categoria stil personal si beauty, iar incaltarile astea sunt prea unice ca sa nu fie share-uite cu celelalte iubitoare de pantofi! Poate ca nu sunt eu o fashionista inraita, care cumpara si poarta tot ce apare in fiecare sezon, dar cu siguranta imi doresc sa postez mai multe outfit-uri pe blog in 2015, iar pantofii astia imi starnesc imaginatia intr-o multime de combinatii! Publicasem pe facebook o poza cu o pereche de Louboutin nude, modelul So Kate, cel mai subtire si elegant toc! Mosul nu a reusit sa gaseasca numarul meu in versiunea nude, dar a rezolvat cu o pereche intr-un print TIE-DYE colorat, editie limitata, extrem de cautati si vanati de fashioniste! Nu sunt tocmai incaltarile de iarna, dar eu iubesc pantofii decolletΓ¨ si abia astept sa vina primavara sa ii scot in lume ! Am deja cateva piese la care sa ii port, mai ales ca au si un print pink! Rozul e nelipsit din dulapul meu, fiind culoarea preferata de mica! Pe langa asta simt ca i-as putea purta cu nenumarate alte culori: rochite galbene, orange, rosii, verzi, tinute nude si altele… cam tot ce imi pot dori de la o pereche de pantofi cu tocuri ametitoare!

First of all, I feel like I need to mention that this post has nothing to do with living for appearance, showing up etc. I’ve been thinking for a moment if I should write a post where I’m revealing the Christmas presents…! Well, the conclusion is just one: my posts are about personal style and beauty and these shoes are way too unique to not be shown and shared with all the high heels lovers. I might not be a mad fashionista who buys and wears everything it’s new in a season, but for sure I wish to do more outfit posts in 2015 and this pair of high heels wake into my imagination lots of combo. A while ago, I uploaded a photo on my personal Facebook with a nude ‘So Kate’ pair, the thiniest and most elegant Louboutin heel! Santa couldn’t find my number for those ones, but managed to a TIE-DYE printed pair, limited edition, wanted and chased by lots of fashionistas. This pair has nothing to do with winter; the shoes are from the spring american collection, which by the way, is awsome! I love decolletΓ¨ and can’t wait for the spring to get them out! I already have some pieces to combine with and pink it’s always into my dressing, being my favorite color since little! I feel that I could wear them with lots of other colors: yellow dresses, orange pieces, red, green, nude outfits and so on….pretty much everything I could wish from a killer pair of high heels!

DSC_2018 blog

DSC_2025 blog

DSC_2020 blog

Mosului i-a ars si de glume anul asta…. am gasit sub brad trei cutii, dintre care doua erau pentru mine! Fara ambalaje pompoase cu spiridusi desenati, doar doua cutii negre, mate, pe care sclipea scrisul LUISA VIA ROMA, legate cu o funda si un bilet: “Mosul te iubeste!” Deschizand cutie dupa cutie, am ajus la concluzia ca sunt goale, adica doar saculetul rosu si rezervele de tocuri…ahahaha :))))))))

Santa likes to play around with me…I found three boxes under the tree, two were for me! No Christmas print wrapping, just two matte, black boxes with LUISA VIA ROMA shiny script, a bow and a message: “Santa loves you!” Opening the box into box present, found that are empty, I mean…just the red dust bag and the heels subtitutes….ahahaha :)))))

DSC_1993 blog

DSC_2105 blog

DSC_2112 blog

Eram uimita si nu stiam ce sa cred (fata mea in poze spune totul :))))))….mosul mi-a deschis cutiile inainte si a strecurat pantofii intre crengile bradului! Ce sa mai?! Doar un multumesc n-ajunge! El imi cunoaste perfect gusturile! ❀

I was wondering and didn’t know what to think….just look at my face in the pics, when I saw the empty box… :))))) Santa opened the boxes and placed the heels through the Christmas tree branches! Well, what should I say?! A simple ‘thank you’ is not enough! He knows me and my tastes! πŸ˜€

DSC_2116 blog

DSC_2118 blog

Un alt cadou a fost o superba paleta de farduri Guerlain, la care imi statea capul de mult, Β cu 6 nuante fumurii, mate si Β sidefate, la care abia astept sa ii fac un review aici pe blog si sa o folosesc intr-un machiaj!Β 

Another gift was a stunning eyeshadow palette from Guerlain which was in my mind for a long time, with six smoky shadows, matte and pearly. I can’t wait to make a review for this beauty here on blog and use it for a make up!

DSC_2027 bun

DSC_2029 blog

DSC_2040 blog

DSC_2129 blog

Chiar daca nu sunt nude cum vroiam, n-as putea sa fiu mai multumita si mai incantata de atat in privinta cadourilor primite! πŸ˜€ Iar voi? V-au ghicit mosul/ iubitul/ prietenii/ parintii gusturile in privinta cadourilor? Β 

Even if are not the nude ones I wanted, I couldn’t be happier and more satisfied than I am with my gifts! πŸ˜€ And you? Have Santa/ boyfriend/ friends or parents read in your thoughts and wishes?

xo xo

Maria

22 Comments on “Throw back on 25th December, morning: Santa said I deserve new shoes! :D

    • multumesc, sunt super incantata de ei si abia astept sa vina primavara sa ii port! la multi ani si tie si sa ai parte de un an nou extrem de bun si plin numai de satisfactii! :*

      Like

Leave a Reply

