His oversized shirt & over the knee boots for this autumn weekend

DSC_1933

 

Buna dragelor (si dragilor) πŸ˜‰

Vedem peste tot Boyfriend jeans, blazere in stil masculin, minimalist, camasi oversized si alte obiecte vestimentare “imprumutate” din garderoba “lui”… Β Care dintre item-urile imbracate in aceasta tinuta va atrage mai mult atentia: cizmele peste genunchi, vesta lunga in culori de toamna sau camasa oversized ???? Β πŸ˜€

DSC_1893

DSC_1918

DSC_1916

DSC_1871

DSC_1878

DSC_1834

DSC_1829

 

Mie, personal, imi plac jeansii “prietenului meu” cu o pereche de stiletto si un blazer lung in croi simplu! O camasa oversized purtata cu o pereche de skinny si evident tocuri, Β zic eu ca ar arata bine, dar azi, am hotarat sa port numai camasa lui, cu o pereche de cizme lungi si o vesta care sa o acopere! …Daca vi se pare prea mult…(adica, ma scuzati…prea putin numai camasa “lui” :)) Β ), puteti apela la o pereche de colanti sau de ce nu la o pereche de shorts sau puteti suprapune un pulover imens si calduros! Eu am preferat o vesta din stofa de lana, lunga si cu o tinuta buna!

DSC_1861

DSC_1860

E evident ca nu e tinuta ideala pentru o zi la birou sau un examen la facultate, dar eu zic ca pentru weekend-ul ce ne sta in fata..merge! πŸ˜‰

Β Nu uitati sa zambiti si sa pasiti increzatoare, cu capul sus, cand iesiti de pe usa! In fond si la urma urmei, conteaza cu ce ne imbracam, dar mai mult conteaza atitudinea noastra si increderea in Β noi! πŸ˜€

Si daca totusi, nu aveti curajul sa imbracati camasa lui afara, lasati-va macar iubitul sa isi clatesca ochii privindu-va cat de bine va sta in timp ce ii faceti cafeaua! :))))Β 

DSC_1885

 

Iar, daca tinuta mea de astazi nu prea va convinge…sper ca am recuperat macar la capitolul machiaj si hair! :)) Β Un smokey lejer in culori de verde military sa completeze cromatica din outfit, ombrΓ¨-ul nuantat in culori ciocolatii si aramii…ca doar a venit toamna si niste bucle periate!

DSC_1864

DSC_1933

DSC_1940

DSC_1954

Camasa Burberry (a lui) :p

Vesta de lana Liu Jo

Cizme Gabi Stoian (produs artizanal, realizat la comanda)

Geanta Moschino

Pe ochi: Clinique All About Shadow Quad Β nr 02

Pe buze: YSL Rouge Pur Couture nr 10 (shade “Beige Carnele”)

 

Sa aveti un weekend fantastic!

P.S: Ne vedem saptamana viitoare pe blog, sa va povestesc ceva interesant despre ce fac eu weekend-ul asta! Va pup :*

 

9 Comments on “His oversized shirt & over the knee boots for this autumn weekend

  1. Pingback: Leather jacket & floral dress | INSTANTMAGIC

  2. Iubesc acest outfit! chiar imi place faptul ca ai decis sa iesi cu camasa lui,si iti sta super bine in plus combinatia cu cizmele e bestiala!!
    Superr si machiajul,te prinde foarte bine πŸ˜€

    kisses :*

    Liked by 1 person

    • multumesc, frumoaso! πŸ˜‰ Sunt sigura ca vor fii si persoane carora li se va parea exagerata combinatia mea, dar mnah…asta e, nu poate placea la toata lumea! sunt pasionata de make-up.. πŸ˜€
      te pup

      Liked by 1 person

Leave a Reply

