The Bulletproff Brows de la Too Faced for a “good brow day” :)))

Buna dragele mele,

Va dau de veste ca mi-am propus sa incerc sa postez de doua ori pe saptamana. Una dintre postari se va axa pe partea de beauty, make up si review-uri de produse. Voi scrie aici despre ceea ce am incercat, despre produsele care si-au facut deja un loc consacrat in rutina de zi cu zi, dar si despre cele pe care nu le-as mai cumpara. Intentionez sa ating si partea de ingrijire a pielii si a parului, atat de importante!

Stim cu toate ca orice produs de machiaj, oricat de profesional ar fii, pus pe o piele deshidratata si neingrijita nu are acelasi efect ca si cel pe care il vedem in revista sau la televizor! Sa lasam deoparte photoshop-ul si tenurile perfecte de pe coperta revistelor….pozele pe care le pun aici sunt naturale, tocmai de aceea o sa vedeti granulatia normala a pielii, nu un ten fara cusur ca si cel prezentat la tv! Recunosc, am avut mereu probleme, avand un ten mixt cu tendinta acneica si pe deasupra extrem de sensibil si alergic. Tocmai de aceea, pe parcursul anilor, am schimbat nenumarate produse, atat in ingrijire cat si in machiaj, si consider ca pot sa va vorbesc din ceea ce am experimentat “pe pielea mea” (la propriu) 🙂

Introducerea fiind facuta, astazi avem in centrul atentiei.sprancenele! Cele mai dese intrebari le primesc pe acest subiect! <Sprancenele tale….sunt tatuate? Cu ce le faci sa arate asa?>  Va raspund tuturor, aici: nu am avut niciodata sprancene tatuate si nici nu intentionez sa mi le fac, ba mai mult, nu incurajez la aceasta! Sunt multe produse care fac treaba buna si mult mai natural decat un tatuaj!  Nu am nimic cu cine apeleaza la acest procedeu, e o solutie care probabil ajuta mai mult cand trebuie sa iesi pe fuga de pe usa… :)) La fel, nu am nimic cu formele pe care le alegeti…groase, subtiri, “aproape inexistente”, artistic arcuite sau drepte…e alegerea voastra, iar eu nu ma consider un brow-stylist ca sa spun ce si cum.  Binenteles, e de preferat o forma cat mai naturala…

DSC_1857

In ceea ce ma priveste am incercat de toate…creioane, geluri, farduri, mascara special pentru sprancene..etc, dar m-am oprit la ceara special creata pentru a da forma, a umple spatiile goale si pentru a tinea sub control firele de par! Am terminat deja un pot, folosindu-l zilnic, iar la cumpararea celui de-al doilea m-am gandit sa fac poze si sa va spun si voua despre acest produs!  

DSC_1842

DSC_1844

DSC_1847

DSC_1861

The Bulletproof Brows de la Too Faced, il gasiti in lantul de magazine Sephora sau de comandat online! In doar 60 secunde se usuca si devine waterproof ca sa reziste 24 ore. E un produs pudra, gel, creion si ceara all-in-one, insotit de un aplicator foarte util. Pensula care vine cu el, e in doua capete, unul oblic pentru aplicare, iar celalat o perie care ajuta la pieptanarea si distribuirea cat mai naturala a produsului. Si pentru cele care folosesc pentru prima data un produs crema in conturarea sprancenelor, cei de la Too Faced au pus pe ambalajul simpatic si instructiuni de aplicare cu desene cu tot! Asa ca n-ai cum sa dai gres! 😉 Vine in doua nuante, Brunette (cea aleasa de mine) si Taupe, nuanta potrivita pentru blonde.  Deja am vorbit prea mult…sunt chiar incantata de descoperirea mea…dar va las cu pozele ca sa vedeti produsul minune in actiune. :))

DSC_1827

DSC_1828

DSC_1831

Diferenta e evidenta cred… :)) am lasat intentionat una dintre sprancele mele naturale si nemachiate, chiar daca arata caraghios… doar ca sa vedeti rezultatul! 

Sper ca v-am fost de ajutor cu aceasta postare si ca v-am convins si pe voi sa il incercati! Eu, personal, sunt foarte multumita!

Voi ce produse de sprancene folositi? Aveti si alte recomandari?

Kisses, 

Mary ❤

23 Comments on “The Bulletproff Brows de la Too Faced for a “good brow day” :)))

  1. Pingback: OLDIES BUT GOLDIES: 2014 FAVORITES- PART 2 | INSTANTMAGIC

  2. Pingback: Cei 3 pasi esentiali si programul meu de ingrijire al tenului / I 3 passi essenziali ed il mio programma nella cura della pelle | INSTANTMAGIC

  3. Foarte interesant articol .Pare foarte bun kitul de sprancene , cu siguranta il voi incerca si eu , pentru ca mai facut curioasa, deocamdata sunt foarte multumita de creionul de sprancene Anastasia Soare.
    Kiisses draga mea

    Liked by 1 person

  4. Chiar imi place super mult efectul care il da! e extrem de natural.. de abia astept postarea viitoare,ca sa mai descopar ceva nou 😀

    kisses :*

    Liked by 1 person

  5. Super kitul de sprâncene;) arată natural si sunt bine definite, probabil si mana ta e de Aur :d, o recomandare ar fi Kitul de sprâncene al Anastasiei Soare, sunt convinsă ca toate ați auzit de el. Eu una ma bazez pe Lavinia, la care merg aproape săptămânal si de unde ies cu sprâncene de invidiat 🙂 Kiss Her.

    Liked by 1 person

    • Tot am auzit de kitul ei, dar sincer aici nu il gasesc in parfumerii (ar trebui sa il comand online…) Fiind in Italia, a fost “musai” sa invat sa mi le fac singura…aici nu exista nici vopsea de sprancene, nici cosmeticiene ca si Lavinia…asa ca dupa ce am iesit “jumulita” de prin cateva saloane, m-am lamurit ca sau invat sau invat! :))) te pup

      Like

Leave a Reply

