Houndstooth Print / Pied-de-poulè (sau cum vreti voi…) :))))

Revine iar si iar…in fiecare toamna, in fiecare iarna….imprimeul pied-de-poule! Alb-negru sau combinat cu alte culori, precum rosu, verde, bej, albastru etc. Asistam la o renastere a acestui print, practic! Il vedem in prezentarile marilor designeri pe mantouri, paltoane, seturi 2 piece à la Les Copains purtate cu camasi masculine, sau pe rochii si fuste midi in combinatie cu palarii elegante si pantofi sau botine oxford! Sofisticat, elegant, impunator si poate prea formal pentru multe dintre noi!

l

 

Dar il ultima perioada, print-ul acesta “imbratiseaza” noi articole vestimentare, mai usor de purtat every day, ca de exemplu: pantaloni skinny, comodele bluze din sweat, cape, chiar si pantofi si alte accesorii. 

Cu ce il asortam si il valorizam? Eu, personal, prefer basic-uri in culori uni, care preiau din nuantele imprimeului. Elemente simple!

DSC_1968

DSC_1966

DSC_1974

DSC_1970

Eram de mult timp in cautarea unei jachete de piele, mai biker sau mai casual…ieri am iesit intr-o plimbare in centru, fiindca Milano mi-e destul de aproape si in sfarsit am dat de una pe gustul meu…  

Tinuta purtata ieri, are in centrul atentiei o pereche de pantaloni cu imprimeul de care va spuneam in culorile alb, negru si rosu. Ii completeaza, o camasa simpla alba si un blazer lung intr-un singur nasture. Binenteles ca daca nu as fii luat la plimbare, aproape jumatate magazinele, as fii purtat o pereche de high-heels cum imi sta in obisnuinta! Dar am preferat comoditatea si sanatatea…o pereche de sneakersi albi, inalti care sa contrasteze putin cu seriozitatea sacoului! 🙂  Imi sta in caracter… sa combin tinute bazate pe contrast cu item-uri din diferite stiluri!

O oprire rapida si in Excelsior, unde vitrinele iti fura ochii…..Caut o pereche de talpi rosii, superb decupati, de ceva timp online, dar fara succes…in sfarsit i-am gasit! 😀   O sa postez pe instagram pozele cu ei, nu uitati sa ma urmariti si acolo 😉

excelsior-milano

Ne-am retras pe la ora 17 de nebunia si aglomeratia din centru, pe o straduta privata, la numarul frumos gravat, 7B. Bvlgari Hotels & Resorts! Imi doream de mult sa ajung si aici! Suntem condusi de la intrare pana in zona lounge-bar! E un ambient cu un design extrem de modern, tot in culori mahon si bej, lux pur!

Dar nu, nu la bar vroiam sa stau…. trecusem prin salonul lor cu ferestre inalte spre frumoasa gradina din curtea interioara. Ma vedeam in fata semineului, pe un divan imens cu perne mari de catifea! Sa sorb dintr-o ceasca un ceai negru cu flori de lys blu, in timp ce mai citesc niste comment-uri de pe blog si va raspund! Nu ezitati sa imi lasati chiar si un gand mic, vreau sa va cunosc pe toate cele care ma cititi, macar putin!

DSC_2003

DSC_1998

DSC_2001

DSC_2005

DSC_1993

ASOS skinny printed jeans

Giorgio Armani white shirt

Jigsaw one-button blazer

Lemaré optic white sneakers

Guess Handbag

Ray Ban Sunnies

Ce ziceti de imprimeul asta? Il purtati sau il evitati?

Va pup, 

Mary :*****

19 Comments on “Houndstooth Print / Pied-de-poulè (sau cum vreti voi…) :))))

Leave a Reply

