LET’S DRAW OUR LIVES…JUST IN BEAUTIFUL SHADES!

…e ora 7.30 si, desi azi noapte ceasul a mers inapoi cu o ora, in dimineata aceasta m-am trezit mai devreme decat de obicei….. In timp ce iau micul dejun, in semineu arde un foc plapand!  E semn ca a venit toamna si la noi! Privirea mi-e furata de linistea diminetii ce se asterne deasupra lacului. Azi, ceata a lasat locul unei imense oglinzi de apa, inconjurata de padurea cu noile ei culori. Da, e ceea ce vad eu in fiecare dimineata, e un colt de paradis pe pamant! Ma bucur de fiecare zi de toamna cu soare de care avem parte aici! Ieri iesisem la pranz pe malul lacului, si nu vroiam sa ma mai ridic de la masa. La 5 metri in fata noastra, pescarusii creeaza o atmosfera de vis, pe fundalul careia vedem insula din mijloc.

DSC_1903

DSC_1902

Sunt convinsa ca fiecare dintre voi, aveti in orasul in care traiti sau cel putin in apropiere un loc minunat, in care va puteti trage sufletul! Il traiti? Il apreciati? Va bucurati de ceea ce aveti? Suntem prinsi intr-un fel de goana dupa vant, in care uitam sa ne mai bucuram de viata, uitam sa ne traim frumos ziua ce ne sta in fata, ne gandim tot timpul la ceea nu avem in loc sa fim recunoscatori pentru tot ceea ce viata ne ofera! Si fara sa ne dam seama, adaugam doar ani vietii noastre….. sa nu uitam sa dam si viata anilor nostri! 🙂

Va las cu pozele, fug sa pun la punct ultimele detalii, astazi luam masa cu niste prieteni! Lasagne alla bolognese, un pahar de vin rosu aromat si o multime de povesti caci nu i-am vazut de mult timp! O duminica relaxanta acasa…voi ce faceti azi?

DSC_1845

DSC_1851

DSC_1853

DSC_1879

DSC_1881

DSC_1868

Detalii….

DSC_1869

DSC_1835

DSC_1842

DSC_1872DSC_1873

DSC_1886

DSC_1883

LET’S DRAW  OUR LIVES…JUST IN BEAUTIFUL SHADES! I ALREADY STARTED MINE….YOU?

(SA INCEPEM SA NE DESENAM VIETILE…..DOAR IN NUANTE FRUMOASE! EU AM INCEPUT DEJA….VOI?)

DSC_1896

(AND DON’T FORGET TO SMILE  MEANWHILE, YOU HAVE THOUSAND OF REASONS)

(SI NU UITATI SA ZAMBITI INTRE TIMP, AVETI MII DE MOTIVE)

VA PUP SI VA IMBRATISEZ CU DRAG, 

MARY

Pentru cele interesate:

Stefanel Ribbed Turtleneck

Zara Asimetric Skirt

Guess Handbag

Christian Louboutin Minibout peep-toes 120 mm

Tom Ford Sunnies

Montblanc Pearl and Onyx Bracelet

Random silver bracelet

Paul Mitchel Bow hair tie

On my lips: Chanel Rouge Allure Velvet nr. 34 (shade “La Raffinèe)

and a huge smile :)))

21 Comments on “LET’S DRAW OUR LIVES…JUST IN BEAUTIFUL SHADES!

    • Multumesc din suflet, Oana! Pana la urma e ceea ce imi doresc! Sa nu uitam sa subliniem feminitatea…chiar daca in societatea de azi suntem puse in situatia de a ne comporta “masculin”….. :****

      Like

    • multumesc din suflet, e ceea ce vreau sa transmit…pe langa pace si liniste, sa nu uitam sa fim feminine intr-o societate care ne obliga in ultimul timp sa ne comportam “masculin”! te pup

      Like

  1. Hey… Lago d’ Orta! Daca locuiesti acolo, nu este un pic plictisitor pentru tine ?
    Am avut ocazie sa fiu turist in acesta zona, peisaj wow, natura reala dar un pic plictistor ca nu ai multe de facut daca stai mai multe zile sau locuiesti acolo. Acum depinde si ce tip de carcater ai, mai activ sau melancolic. Dar sa trecem la tinuta… Pantofii Christian Louboutin mi-au placut si mie cand I-am cumparat, cand am trecut la fapte mi-au parut foarte incomozi si nu am putut sa ma incalt cu ei. Poate calapodul nu a fost potrivit pentru mine. Per total in place tinuta ta si te prinde. Succes!

    Liked by 1 person

    • Buna Sany, ma bucur ca ai avut ocazia sa fii turist aici! E un colt de rai cu multa pace! Cateodata este plictisitor, dar Milano e la 70 km, Novara si Varese de asemenea aproape! Cand vreau nebuneala si aglomeratie merg acolo, dar sincer nu as schimba pentru nimic in lume casa de Pe lac cu una in Milano! Sunt si un tip mai melancolic.. iti dau dreptate pentru cei din piele lacuita….ma nenorocesc si pe mine. …dar cei din piele normala sau intoarsa se lasa si pot spune cu mana pe inima ca sunt cei mai comozi pantofi pe care ii am! Tu ce model ti’ai ales? Ma bucur ca iti place tinuta, multumesc! 😉 :**

      Like

      • Am ales ca model pentru cei din piele lacuita pentru ca mi-au parut mult mai sexy nestiind ca sunt si cei mai incomozi. Dar cum se spune… “baba sufera la frumusete” si incerc sa ii port la diferite ocazii unde nu necesita plimbare prea multa 🙂
        Multumesc pentru recomandare, pe viitor am sa tin cont de parerea ta si am sa testez si pe cei din piele sau piele intoarsa. Dar ca si calapod, pentru mine pantofii Luciano Padovan m-am inteles cel mai bine. Cand am ocazia, nu ezit sa cumpar ceva particular din gama lor. Raportat la calitate si pret se sta foarte bine, iti recomand! Te pup!

        Liked by 1 person

        • fac la fel si eu, pe cei lacuiti ii port numai cand stiu ca am de coborat din masina undeva si inapoi…oricum daca ai observat…nici nu ii poti scoate prea mult la plimbare ca li se duce talpa fiind din piele…dezavantajul pantofilor de lux :(… o sa probez si Luciano Padovan, multumesc de recomandare! 😉 te pup

          Like

Leave a Reply

