Feather items & Military for an Aperol Spritz :D

  Suntem prinsi cu modificarile casei, in ultima perioada vad numai scule, diluanti, flexuri si alte jucarii de barbati peste tot…abia astept sa terminam cu nebuneala…. sa intru in dressing room-ul pe care mi-l doresc dintotdeauna, sa deschid un dulap si sa nu ma mai plang de haine sifonate din cauza lipsei de spatiu, sa imi vad masa de toalleta ordonata cu toate machiajele puse la locul lor in cutii elegante transparente, sa va arat si voua cate putin…vreti? 

Invitatia de duminica seara ne ajunge printr-un mesaj: “aveti si voi chef sa ne vedeti mutrele la un aperitiv?….de cand sunteti cu casa in renovare parca v-a inghitit pamantul :p”    

Eram in pantaloni comozi de jersey si cu parul valvoi, cautand idei si inspiratie pentru baldachinul nostru de vis….in final cred ca il facem personalizat ca nu gasim ceea ce vrem de cumparat gata facut… Le las toate balta si ii spun lui, cu fata mea neconsolata si ciufulita: “…si acum cu ce ma imbrac ca toate sunt vraiste in camera?!” Vi se intampla si voua sa nu stiti ce sa puneti pe  voi din cauza dezordinii?

Mut cateva cutii cu pantofi si in final ajung la ceea ce vroiam din cutia cu haine:  fusta de pene ombrè!  M-am indragostit de ea prima data cand am vazut-o in Zara, anul trecut…volatila, fina, un obiect vestimentar asa de dragalas! Am dezvoltat o dragoste pentru pene dupa ce mi-am cumparat pentru prima data o vestuta roz-crema prafuit si mi-am dat seama cat de cald poate tine in mijlocul iernii si cat de usoara este in comparatie cu o blana!   Am cumparat-o fara sa ma mai gandesc ca am nevoie de o piesa in partea de sus care sa o echilibreze ca sa nu arat ca un pui de strut comic, sa o puna in evidenta, sa o contrasteze!

Am lasat-o sa zaca acolo pe umeras, neavand in garderoba o piesa cu care sa o combin…. Rasfoind paginile unei reviste de moda intr-o seara, dau peste o jacheta military bleumarin de la Balmain, care binenteles costa o avere, spre dezamagirea mea 😦  Dar imi suradea idea de a combina fusta aceea jucausa cu o jacheta military! Si de ce sa nu o fac la comanda? Stiu ca nu va fii niciodata la fel, dar idea nu este de a copia, ci de a ma inspira! Dau fuga la un atelier, explic, desenez, masuram si in final aleg materialele: o stofa groasa cu o tinuta buna, o catifea plina si niste nasturi metalici deosebiti! Doua probe si gata jacheta! Eu, in sfarsit happy ca pot scoate in lume fusta mea si stiu cu siguranta ca am sa port o jacheta ca aceasta in mai multe combinatii! 

Aici vremea e destul de blanda inca, asa ca in partea de sus am luat un tricou cu o vesta in croi masculin, dar cu spatele din voal. Si pentru putin mai tarziu, cand avea sa imi fie rece in maneca scurta, jacheta custom made de care va spuneam.

Un fard in culori neutre pe toata pleoapa ca nu aveam prea mult timp de nu stiu ce umbre, o tusa de eyeliner sa imi marcheze putin ochii, buze fuchsia si parul intins rapid cu placa, chiar daca nu perfect…trebuia sa facem si niste poze inainte de aperitiv, inainte sa apuna soarele de tot ca altfel ramaneam fara lumina!

DSC_1831

DSC_1844

DSC_1879

DSC_1895

DSC_1899

DSC_1906

DSC_1915

DSC_1917

DSC_1919

DSC_1921

DSC_1925

DSC_1935

DSC_1936

DSC_0063

voua va place aperolul? obisnuiti sa luati un aperitiv inainte de cina?

Cum vi se pare tinuta? Va place mai mult combinatia cu vestuta sau cu jacheta military? Va atrag obiectele vestimentare din pene?  Eu una, le ador… urmatoarea pe lista e fusta de pene de mai jos si abia astept sa va arat cu ce o sa o port! 😉

Outfit: Captain printed T-shirt: TRF

Ombrè feather skirt: Zara

Custom made military jacket

Voile back vest: Zara

Lace up sandals: Zara

Bag: Chanel

Neutral eyeshadow: Urban Decay “bust”

On my lips: YSL Rouge Pur Couture n. 110 (Fuchsia Symbol)

Va pup, 

Maria C.

483805_10151182223912185_1942802028_n

6 Comments on “Feather items & Military for an Aperol Spritz :D

Leave a Reply

