I’VE BEEN MISSING YOU SO MUCH……SEA! :p

Buna dragelor, 

Asa cum va spuneam in primul articol, intentionez sa public in fiecare postare putin din locurile vizitate de fiecare data cand am ocazia. Postul de astazi are ca locatie Forte dei Marmi, localitate situata pe malul Marii Ligurice, in provincia Lucca.  Pe Riviera Ligurica am mai fost si anul trecut in octombrie cand am vizitat Parcul National Cinque Terre. Peisajele m-au fascinat, mi-am dorit sa ma reintorc, sa vizitez si alte locatii. Indreptandu-ne spre Forte dei Marmi, de dimineata ne-am hotarat sa ne oprim la Genova pentru a vizita cel mai mare acvariu din Europa.

DSC_1625

(prima impresie a fost cea a unui muzeu, vazand “fosila” de la intrare)

Acvariul este situat pe mai multe nivele, astfel ca reusesti sa vezi viata marina de jos pana la nivelul de sus. Am vazut o multime de vietati si pesti, binenteles ca nu am retinut tot, printre ele: rechini, delfini, meduse, morse, foci, crocodili, pinguini, caracatite  etc. pe care le-am pozat, dar nu stiu cate dintre voi sunteti interesate sa vedeti astfel de poze… 😛

DSC_1629

DSC_1637

DSC_1659

(binenteles, am ramas aproape o ora nemiscata din fata spectacolului delfinilor care ne-au incantat, atat pe noi cat si pe cei micuti :))

 DSC_1719

(cute dolphins)

Am petrecut acolo mai bine de 3 ore, dupa care ne-am oprit la Eataly, un fel de centru comercial imens unde gasesti o multime de specialitati italienesti in ale bucatariei, provenind din diferite regiuni ale Italiei. De la legume bio si pana la uleiuri pretioase, ne-am pierdut printre specificul culinar al diferitelor regiuni si in final ne-am ales cu cateva sticle de vin alb si rosu pe care nu le gaseam oriunde… 😉 Am luat o masa rapida cu un filè de peste spada la gratar si am plecat grabiti, mai aveam ceva kilometri de parcurs pana la destinatie. 

DSC_1681

DSC_1743

In masina mergea pe fundal Mr. Probz- Waves si visam cu ochii deschisi la marea din videoclip… (cine nu l-a vazut, go watch it on youtube here http://www.youtube.com/watch?v=pUjE9H8QlA4 ).  Imi doream din nou ca briza sa imi racoreasca fata, avand in vedere ca aproape toata luna august am petrecut-o in Sardinia, dar toate acestea vi le voi povesti intr-o alta postare.  Odata ajunsi, ne cautam hotelul rezervat. Ferestrele camerei noastre dau spre mare, ceea ce nu poate decat sa ma bucure…ce e mai frumos decat sa te ridici dimineata si sa ai marea in fata?)

Dupa o mica pauza in care ne tragem sufletul, iesim cu intentia de a face cateva fotografii pentru blog si de a ramane in continuare la cina.

Toata ziua purtasem balerinii cu bareta pe motiv de comoditate, pe care seara i-am inlocuit binenteles cu tocuri inalte si am adaugat un rosu intens pe buze. De multe ori, schimband accesoriile si putin machiajul, se poate transforma o tinuta simpla intr-una perfecta pentru cina…voi ce parare aveti?

DSC_1750

DSC_1755

DSC_1762

DSC_1767

DSC_1775

DSC_1781

DSC_1784

DSC_1787

DSC_1976

Bodycon red dress: Asos

 Jacket: BBY Romania

Casadei Blade Heel suede pumps

Watch: Michael Kors

Sunnies: Tom Ford

On my lips: Guerlain Kiss Kiss Lipstick (shade 522-insolence de rouge)

Dupa cina, m-am relaxat cu o baie plina de spuma…chiar daca nu era voie sa pun Foaming bath cream in jacuzzi, ma hotarasem sa profit de faptul ca eram intr-un hotel si nu acasa. Dimineata era cine sa se ocupe de dezastrul lasat de mine… :))  Ati face si voi la fel?

385571_234213206650091_239651611_n

XO XO, 

MARIA

8 Comments on “I’VE BEEN MISSING YOU SO MUCH……SEA! :p

  1. Pingback: I’VE BEEN MISSING YOU SO MUCH……SEA! :p | krzysztof69

Leave a Reply

