I’LL TAKE YOU ON AN ISLAND…..THE BEAUTIFUL ISLAND ;)

POT SA VA INVIT…?! Va duc pe o insula….nu una oarecare, ci Insula Frumoasa (Isola Bella)….si nu degeaba se numeste asa, veti vedea mai tarziu!   

Cu ce ocazie…va intrebati???!!  Eii bine, nu cu mult timp in urma a fost 13 aprilie. Adica, ziua mea de nastere! Si cazand tocmai duminica, o zi insorita si calda, as fii putut profita de ocazie si sa sarbatoresc asa cum se cuvine….dar jobul nu-mi permite…  Asa ca mi-am luat revansa cu 2 zile mai tarziu si mi-am permis sa fac pe turistul, ahaha! 😀

Mai mult decat prezentarea unor outfit-uri si a unor makeup-uri (de care probabil nu sunteti cu totii interesati), imi doresc sa impartasesc cu voi, cititorii, imagini inedite, locuri cu un farmec aparte, locuri care merita vizitate, peisaje frumoase, de poveste. Imi doresc sa va transmit emotii si vibratii unice, care sa va faca sa va doriti mai mult decat “a detine”, sa va faca sa vreti sa vizitati, sa va bucurati de un soare plin, de un verde de primavara, de o floare in splendoarea ei. Sunt lucruri marunte, dar care privite in sinea lor si din adancul inimii, ne pot aduce bucurie. Nu o sa neg insa, ca scopul principal al acestui blog in momentul crearii lui a fost acela de a vorbi cu voi despre makeup (subiect care m-a pasionat intotdeauna) si cate ceva despre “cu ce ne mai imbracam”, dar pe masura ce mi-am limpezit ideile, mi-am dat seama ca doar atat e prea putin….sunt multe alte fete dragute, care fac acest lucru (si mai profi decat mine :p) . Pe langa toate acestea, as vrea sa prezint putin din acel “instant magic”, putin din feericul fiecarei iesiri pe care o voi face, a fiecarui loc pe care il voi vizita. Sper sa va placa acest mix.

Revenind la iesirea noastra, ma trezisem de dimineata, incantata si plina de energie pentru ziua ce imi statea in fata.  Dupa un scurt mic dejun, mi-am ales ce o sa port si am inceput sa ma pregatesc…  Odata iesiti, ne indreptam cu graba spre Stressa, localitatea de unde trebuia mai apoi sa luam “barcuta” catre minunata insula. Stressa e un oras turistic, situat pe malul Lacului Major (Lago Maggiore), ticsit de restaurante si hoteluri care mai de care mai luxuoase (btw, am ochit deja unul in care imi doresc o cina romantica… oopsss!). Intr-o zi cu soare plin ca aceasta, orasul era intr-un freamat  superb, freamat de lume care abia asteapta primavara  in parcul de pe malul lacului si parca toate imi inspirau o zi de vacanta, de relaxare totala. Ne grabeam sa ne luam biletele cand am fost anuntati ca din cauza vantului puternic, navigatia pe lac era suspendata…nu-mi venea sa cred! Noroc cu “marinarii” privati, care se risca si pe vremuri de genul.    Va las cu niste poze inainte de a ne imbarca…cam asa se vedea insula de pe mal…DSC_0973   se vede ca “marea” era agitata…E un lac atat de mare incat zgomotul apei cu acel vant puternic e la fel ca si al marii. DSC_0976 Nici cu Taft coafura nu rezista! ahahahah  :)) imi luase ceva timp sa imi fac parul, fiecare buclisoara, dar degeaba…vantul era prea puternic! DSC_0987   Odata debarcati pe insula, ne gasim in fata unui castel imens cu ferestre inalte de la care vedeam turistii cum priveau in curtea din fata, unde ne gaseam si noi. Ne luam biletele si intram…..pentru iubitorii de stil baroc, va las cu pozele (care le-am facut fara permisiune…. :p e strict interzis, dar nu ma puteam abtine, pfff!) DSC_1047 DSC_1049 DSC_1054 DSC_1059 DSC_1060Ne-am minunat de atata lux si ne-am simtit atat de mici dupa ce am vazut atat de multa maretie si grandoare in salile lor, si mai ales in sala oglinzilor, iar apoi am decis sa iesim in gradina palatului, si iar va las cu imagini…cuvintele nu-si au rostul…. DSC_1104 DSC_1099 DSC_1111 DSC_1115Si….dupa atata vizitat, ne-am oprit intr-un restaurant cu pereti de sticla, departe de vantul care ne taia respiratia, dar totusi fara sa renuntam la privelistea lacului. Am servit un aperitiv rapid cu un pahar de prosecco in compania unor bruschete cu prosciutto crudo si un guazzetto (supa) de peste de lac. Si iubitoare de inghetata cum sunt, nu putea lipsi una artizanala…yammyy!   DSC_1139DSC_1137 Ce am purtat in aceasta zi in care practic ma sarbatoream pe mine insami? :))

In poza aveti cateva dintre elemente… am mers pe combinatia dintre lace si leather effect, purtand o camasa cu insertii dantelate, un sacou  din catifea de matase roz nude cu efect devorè si o pereche de stiletto cu model perforat.  Ca sa contrastez putin, am ales o pereche de skinny jeans negri cerati.

Si nu ma puteam lipsi de J’ADORE (pe care il ador) :))

 Imi place sa accesorizez dantela cu perle si totodata imi place contrastul dintre modern-rock(pielea) si old style(perlele, cat-eye sunnies)

 Iar in machiaj, am ales tonuri de maroniu rosiatic si corai pe ochi combinate cu orange lips! Mi-am permis sa merg pe oranj avand in vedere ca tinuta era in tonuri mai soft, voi ce parere aveti?

DSC_1148   DSC_1092 DSC_1077 DSC_1027 DSC_1036 DSC_1016   DSC_1085DSC_1107   Lace inserts shirt- La Donna

Jeans, stiletto, sunnies- Zara

Silk velvet jacket – Zara

Bracelet, ring -Ottaviani Bijoux DSC_1147 Timpul sa ne intoarcem acasa… asteptand “barcuta”…ma gandeam la ziua petrecuta. O mica escapada, pentru mine….minunata, sper ca v-a placut si voua!

M-as bucura sa imi lasati comentarii cu impresiile voastre sau cu orice alte nelamuriri pe care le aveti!  

P.S. Intentionez sa postez mai multe articole de genul, in care sa prezint putin si locurile vizitate, vi se par interesante? Va pup si va imbratisez cu drag,  Maria-Claudia M.  

10 Comments on “I’LL TAKE YOU ON AN ISLAND…..THE BEAUTIFUL ISLAND ;)

    • Multumesc, Oana! Intradevar, e paradis pe pamant! Am inceput sa postez din octombrie, practic….mi-a luat ceva timp sa setez blogul asa Cum imi doream. …o sa vizitez si eu blogul tau! 😉 :*

      Like

  1. Pozele sunt reusite insa te rog inainte de a incepe sa iti asterni gandurile pe hartie virtuala, arunca o privire asupra textului nu numai din punct de vedere estetic ci si gramatical.

    Succes!

    Like

  2. Dear, mergi pe scris centrat in totalitate sau pe aliniere normala – cum preferi tu insa lasa asa tot textul! Alege un font care sa fie usor de citit, sa nu oboseasca ochiul, intr-o culoare inchisa – fie negru fie gri foarte inchis! Fotografiile sunt frumoase! Ai surprins ceea ce doreai sa ne transmiti! Keep up the work, keep up with the blog!

    Astept urmatoarele articole!

    Like

    • ma bucur f mult sa primesc sfaturi de la tine, sunt la inceput si mi-e foarte greu sincer cu setarile blogului…. caut de ceva timp sa imi atasez un link cu lookbook, fb, instagram etc blogului si efectiv nu stiu cum se face asta pe wordpress….. 😦 :)) imi dai o idee?
      o sa incerc sa folosesc un alt fel de font pe viitor!
      :***

      Like

      • Hello, am vazut ca nu iti merge codul, nu stiu sa iti spun, pentru ca eu nu mi-am pus decat widget (side) in dreapta… dar daca nu gasesti pe net (tutorial youtube, forum-uri) le poti scrie celor de la lookbook!

        Like

  3. Pingback: I’LL TAKE YOU ON AN ISLAND…..THE BEAUTIFUL ISLAND ;) | instantmagic

Leave a Reply

